آخرین اخبار
کد مطلب: 125130
برانکو برترين مربي سال ايران شد
تاریخ انتشار : 1396/05/09 08:21:07
نمایش : 4208
سرمربي موفق پرسپوليس توانست در انتخاب برترين‌هاي سال عنوان برترين مربي فوتبال ايران در فصل گذشته را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان به نقل از "ورزش سه"، برانکو ايوانکوويچ، سرمربي کروات سرخپوشان که در فصل گذشته با ثبت آمار و رکوردهاي جالب توجه در نهايت توانست اين تيم را بعد از 9 سال به عنوان قهرماني ليگ برتر برساند، در انتخاب برترين‌هاي سال عنوان مربي برتر فصل را به خود اختصاص داد. 


برانکو ايوانکوويچ که در اين بخش عليرضا منصوريان  و علي دايي را به عنوان رقيب خود مي‌ديد در نهايت توانست بعد از کسب عنوان قهرماني در فصل گذشته و صعود به جمع هشت تيم برتر آسيا، اين عنوان را نيز به خود اختصاص دهد.


برانکو بعد از دريافت جايزه اش گفت: من چون مربي هستم ميخواهم 40 دقيقه صحبت کنم؟ او البته اين را به شوخي گفت و در نهايت کاغذي که از آن به عنوان نطق خود براي اين مراسم ياد کرده بود پاره کرد و صحبت‌هاي خود را اينگونه ادامه داد: خيلي خوشحالم بابت اين جايزه و طبيعي است هيچ جايزه اي را نمي توانيد کسب کنيد اگر بازيکنان خوبي نداشته باشيد و اگر کادرفني خوبي نداشته باشيد و مديريت باکفايتي که در راس آن دکتر طاهري هستند. تشکر مي‌کنم از همه چون اين جايزه جمعي است براي ما و اين جايزه مسووليت بزرگي پيش روي ما قرار خواهد داد و تبريک مي‌گويم به تمامي دريافت کنندگان اين جايزه و همينطور کانديداهاي ديگر مثل آقايان دايي و منصوريان. يک بار ديگر تشکر مي‌کنم از همه و کادرفني و بازيکنان که استحقاق اين جايزه را داشتند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس